Thursday, December 08, 2011

# About me

Kisah Di Petang Hari

                                                              Assalamualaikum ^_^

Hi dudssss.....hehe..Entry lagi....saje nk share pic-pic nie sepetang bersama with my family...
Berjumba wamba(xtau mne dapat perkataan nie) di pekan telok sengat..(kota Tinggi,Johor)
Klu korang nie orang johor n masih lagi belum ke telok sengat nie jom la..bukan kene sengat pun...tampat untuk beriadah bersama keluarga sambil menikmati makanan dan menghirup suasana pantai...emmm...best...tp xboleh mandi...tp klu korang nk memancing tu boleh la...Kat Telok Sengat nie selalu gak ade pertandingan memancing...so kepada kaki pancing boleh join ye..nk pancing suke suki pun boleh jugak...
jom la layan pic nie ea...next entry eda bgtau lebih detail pasal telok sengat..hehe
Bergedik santai dng budak gedik...hihihih

With My Hubby...
                                                             My dad..sebok je..asyik2 tunjuk peace


                                            My Childs(anak adik yang ke 2)
                                                            Si mulut becok....

                                             sebok je org nak bergambo ngan mak...bluwekkkk

haha..nie bru ckit..nti eda akan upload lagi di next entry ye..




da dlu....bye..

1 comment:

  1. assalamualaikum eda...kalau berjimba bersama keluarga mmg menyeronokkan kita...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete



Follow Us @aida_yusof81