Penyamun vs Penyangak

Friday, December 02, 2011

                                                                       Assalamualaikum ^-^

Hi blogger....da lame x menaip..hehe..entry baru la...
Hari-hari bz...bz kt rumah..pastu bz pulak kt tempt keje...kalaulah kt tempat keje tu aku boleh berblogging,
heh!! da lame aku wat entry hari-hari..
Ni!!!!...aku nak kasi tau kat korang...cerite aku nie mase aku balik Melaka..(kampung belah suami)
Berlaku kecurian yang xbermoral oleh orang yang x bertanggungjawab...
Kalau ler aku kenal Penyangak tu,da lame aku rotan die pakai buluh besau...
Peh.....hebatnya aku kan...Entah-entah aku yang lari klu penyangak tu kejar aku...Watnye badan die lebih besar dari aku..Memang masuk spital la aku jawabnya kan...
Korang nk tau ke ape yang penyangak tu amik...
Tengok bawah nie

Teruk x penyangak tu..
Moga dapat pembalasan satu hari nanti...Moga cepat la kembali ke jalan yang benar..
Takat tu je ler Entry eda kali nie...
Sambung lagi jika Esok masih ade..Insyallah...Bye....



You Might Also Like

1 Orang Komen

  1. assalamualaikum eda...sama jer dua 2 tu eda...kalau dah hilang mmg kerja die org la tu...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

DISCLAIMER

A blog Kisahsidairy.com is a personal blog.
The Opinions expressed here represent my own .
In Addition,my thoughts and opinions change from time to time I consider this is neccesary conseguenve of having an open mind
Email me at sitirohaida81@gmail.com
"BEST VIEW WITH GOOGLE CROME - COPYRIGHT 2017"