0
                                                                       Assalamualaikum ^-^

Hi blogger....da lame x menaip..hehe..entry baru la...
Hari-hari bz...bz kt rumah..pastu bz pulak kt tempt keje...kalaulah kt tempat keje tu aku boleh berblogging,
heh!! da lame aku wat entry hari-hari..
Ni!!!!...aku nak kasi tau kat korang...cerite aku nie mase aku balik Melaka..(kampung belah suami)
Berlaku kecurian yang xbermoral oleh orang yang x bertanggungjawab...
Kalau ler aku kenal Penyangak tu,da lame aku rotan die pakai buluh besau...
Peh.....hebatnya aku kan...Entah-entah aku yang lari klu penyangak tu kejar aku...Watnye badan die lebih besar dari aku..Memang masuk spital la aku jawabnya kan...
Korang nk tau ke ape yang penyangak tu amik...
Tengok bawah nie
Teruk x penyangak tu..
Moga dapat pembalasan satu hari nanti...Moga cepat la kembali ke jalan yang benar..
Takat tu je ler Entry eda kali nie...
Sambung lagi jika Esok masih ade..Insyallah...Bye....



Post a Comment

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top