0
                                                                 Assalamualaikum

Hi blogger...senyum..senyumm...Ha..ni nak tnaye ckit..korang tengok tak juara lagu ke 26 beberapa hari lalu..mcm da basi je kan nk buat entry nie..Arghhh...xkira..nak buat jugak...hehe..yag penting korang nak bacakan?(ade ke orang baca entry aku nie)..Xkisahlah..janji korang ikhlas...eda bukannya nk cerita sangat tentang Siapa juara or x..Yang nak cerita nye pasal Si Alyah tu..Si Patung cantik!!!!
Cumel sungguh alyah mlm tu..mcm ler babydol..haha..da 2-3 hari eda dok putaq lagu alyah nie kt youtube...feel bukan main lagi...mcm di awang-awangan pulak....senyum pulak sorang-sorang..giler kot...ehehehe..
Lagi seyum panjang mase si Remy Ishak,si jejaka tampan tu(exbopren dlu)hahaha,..jeles korang tuh kan?
eiiiiii..bestnya la kan..mcm couple gitu...

By the way nak ucap jugak la tahniah kt Hafiz kerana memenangi tpt pertama anugerah juara lagu yek..
Jugak kat Alyah..persembahan yang terbaikkkkkkkkk...bak kate kak ogy..keep it up..hahah
Moga perjalanan karier Alyah terus gemilang...hope soon...haha




Nie jom dengar balik lagu beliau mase kat AJL26 hari tu
bye....

Post a Comment

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top