Thursday, February 23, 2012

# luahan hati

Apa Dah Jadi

                                                              Assalamualaikum
Hari-hari yang memboringkan aku kt tempat keje..Mengadap foreigner2 yang kadang kala xreti bahasa..
Huh!!! Si HR nie pun satu..bukannye nk interbiu dulu budak-budak foreigner nie..Boleh ke x cakap b.Inggeris..
Dah aku bercakap macam ayam ngan itik..ajer sengal..kadang-kadang tu sakit kepala melayan karenah diorang nie..APEE DAAAAAAAAAAAAA.....

Dah la Dept aku nie xckup manpower..xreti-reti nak tambah..aku yang jadik clerk nie sampai da jadi storekeeper melayan diorang yang nk amik barang nie...

Dept aku nie selalu di anak tirikan...mencik....xsuke..suke hati diorang jerk...da la g gaji ciput..cam ciput sedut...
xpe-xpe..haha...klu korang bg aku gaji cenggitu...cenggitu la aku wat keje...ajer cincai ..
Ape nak jdi la dengan compny aku nie..untung juta-juta tapi kedekut.....


SEkian Luahan Hati Saya pada company saya..
suka hati korang la nak gelak ke..nak kutuk ke...
ade aye kesahhhhhhhhhhhhh..hahaha

No comments:

Post a Comment



Follow Us @aida_yusof81