Tuesday, February 28, 2012

# About me

Lisa Surihani ♥ Yusry

                                                                        Assalamualaikum

Hi Blogger....Haha..Tajuk kat atas menunjukkan yang aku nie sebahagian peminat Lisa & Yusry..
Walaupun Entry nie baru jek dikarang..xbermakna aku nie da terlepas kereta api..tapi sibuk mengalahkan artis la jugak...
Serius...punye la kacak dan cumel pengantin nie..mengingatkan aku kala-kala aku jadi pengantin satu masa dahulu(peh ayat)
Seelum terlambat..aku nk sangat wish Selamat pengantin baru utk uols berdua walaupun aku tahu..bukan korang bace pun entry aku nie..haha...saje syok sendiri..
Nak jugak aku tampal gambo korangkt entry nie sebagai kenang-kenangan..muehehee...


haha..sile ler jamu mate tu..walaupun korang da tengok pic nie di google..


cdt to MIG


bubuiiiiii....

No comments:

Post a Comment



Follow Us @aida_yusof81