3
                                                                   Assalamualaikum
Selamat Tengahari semua..Entry kali nie aku nk tanye ler korang tentang tajuk entry kt atas nie


Apa Itu Buah Zuriat
~Buah Zuriat Dikenali sebagai  buah adam/buah koka /buah zuriattin.Tapi Buahnya sama.

Khasiatnya
~Dikatan buah ini sangat berkhasiat.Boleh menyembuhkan lenguh-lenguh badan,insyallah.Dan dikatakan sebagai petua untuk mendapatkan Zuriat

Dimana tempat untuk mendapatkan Buah Ini
~Buah ini berasal dari Mekah.Ianya didapati di Jabal Uhud dan Jabal Rahmah dan Gua Hirak
Harga di sana hanya sekita RM0.25 sen sahaja.

p/s Buah zuriat ini jika hendak di pecahkan kenelah pakai kudrat lelaki.kalau perempuan yang pecahkan mmglah xboleh...tpi depends jugak.

Aku da cube buah nie.Jiran sebelah rumah yang baru blik dari Umrah ade belikan untuk aku..Terima kasih sangat kpd Puan Hjh Normah..Jiran sebelah rumah krn membelikan aku nie..Insyallah akan aku amalkan..Berkat Doa Dari nya,mudah-mudahan termakbullah impian aku untuk mempunyai zuriat tahun nie.
Setelah berjaya kopek(pecahkan) buah nie aku rebus dan minum airnya..lebih air rbusan tu aku letak dlm peti ais ..Senang nanti esok minum lgik..Katanya,mesti minum air ni selama 44 hri atau sehingga dapat hasilnya insyallah..
Hari Pertama aku dan suami minum,kami rase nk muntah..mane taknye minum sampi satu mug tu...emmm...biaselah tak tau kan?Rasanya memang kelat sangat..Tapi manis la skit...second day aku mnum spruh mug tu jerk.xbyk..same ngan suami..mula-mula die rase tak mau minum da..tapi die cuba jugak...terima kasih Suami...kerana memahami kehendak kita..
nie pic nye bg korang yang xpernah tengok buah nie..
sebelum di pecahkan
setelah diepcahkan..seperti kelapa la jugak...
Moga-moga doa kami dimakbulkan Insyallah

Post a Comment

  1. saya pun sedang mencuba buah zuriat ni..moga-moga dipermudahkan.amin

    ReplyDelete
  2. salam..kami menjual buah zuriat yg diposkan terus dr madinah... hanya rm40-10biji..hrga dh termasuk pos..
    emel ke farawayshoppe@gmail.com utk order ye.. =)
    salam..

    ReplyDelete
  3. Salam,

    Buah Zuriat Adam Hawa ini datangnya dari tanah arab terutama dari mekah, ia sebagai petua iktiar untuk hamil,sebagai ubat untuk merawat kesuburan. bukan sebagai penentu untuk dapat anak atau tidak, namun tidak salah mencuba, dan ramai juga yang telah berjaya hamil dengan usaha kecil ini dan dengan izin Allah, Allah nak beri itu dengan bermacam cara. selain utk kehamilan, ia juga bagus merawat piriod yang tak teratur, melawaskan ovum dan membantu kesuburan lelaki juga. kaedah penggunaannya berbeza2 namun semuanya boleh digunapakai

    bagi sesiapa yang mencari buah zuriat adam hawa ini, tidak perlu lagi susah hati, kerana saya juga ada memasarkan dari tanah arab, ada berbagai jenis, ada yang dah siap kapsulkan, ada yang sudah dijadikan pati jus, ada yang sudah dihancurkan dan masih belum proses pun ada.

    bagi semua yang sedang mengusahakan mendapatkan zuriat, saya sarankan sangat untuk mengamalkan bersama2 debunga kurma, debunga kurma ini adalah debu dari pohon kurma, bagus utk menguatkan rahim, mengurangkan risioko keguguran, merawat sperma yang rosak dan memekatkan air mani

    cara penggunaan setiap produk akan diberikan bersama barangan

    anda boleh SMS 0194344930 untuk mendapatkan harga, juga boleh click link dibawah ini utk testimoni

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=204053036393923&set=a.204052783060615.53496.145535915578969&type=3&theater

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top