12

Selamat Malam semua...Sis berBW mlm nie..yessss...jumpe ler segmen dari Cik lisa kita nie..

Join la..bestkan dpt ramai kawan nanti..maner lertau kot-kot terjumpe diorang nie kat alam maya..Mesti seronok kan..Segmen ni datangye dari Cik Lisa nie lah..
Kalau sesiape nk join boleh klik banner nie

                    

haha...ni ler Banner nye..so korang nak join x...jangan lengah-lengah..cepat join..ade mase lagi nie..
tarikh tamat keramat segmen nie adalah pada 18 MEI 2012..lame tu....byk mase lagi nie..haha

Pesanan Cik lisa untuk join segmen nie 

Beberapa Syarat Mudah Nak Join Segmen Ini://

  1. Buat entry bertajuk "Segmen Blogwalking & Tambah Followers Oleh Lisa"
  2. Lepas tu letak banner ni. *huh, pestime buat banner, penat ni. muahahaha
  3. Lepas tu sudilah follow blog Lisa jugak ye.  Follow Sini :) Tak paksa pon LIKE kelab kipas Lisa. haha
  4. Tak wajib tag kawan. Kalau nak tag jugak pon apa salahnya. Pastikan mereka tahu.
  5. Expired date: 18 Mei 2012 (sempena Lisa tamat praktikal) hahahaha
  6. Hebahkan ini kepada rakan blogger yang lain. Lagi ramai lagi meriah. Wahh!
  7. Dah siap? Sila ping entry tersebut di komen ini. 
  8. Lepas tu tepuk tangan! yay!

tu sahaja....bye...
                                       

Post a Comment

  1. Tia mai blogwalking sini noh :)

    ReplyDelete
  2. hi awak! blog kita sama lah ada burung terbang terbang. hehe, btw, salam perkenalan. saya Lisa. silakan BW. http://lisathemell.blogspot.com/p/blogger-yang-join-segmen.html

    ReplyDelete
  3. salam singgah bw sini dari segmen yg same..jenguk2 la di http://akmaluv90.blogspot.com/2012/03/segmen-blogwalking-tambah-followers.html maseh^^

    ReplyDelete
  4. was here :D

    http://gebangkembangwiflea.blogspot.com/2012/04/segmen-blogwalking-tambah-followers.html

    ReplyDelete
  5. @yad'z
    ols..Sis da follow ye..thanks 4 ur comment...

    ReplyDelete
  6. balas singgahan dan follow sini :)

    ReplyDelete
  7. datang dari segmen yg sama...

    done follow sini :)

    http://azzafdzal.blogspot.com/2012/03/segmen-blogwalking-tambah-followers.html

    ReplyDelete
  8. BW sini , dr segmen yg sama;)



    http://sayabudakcinonettt.blogspot.com/2012/04/segmen-blogwalking-tambah-followers.html

    ReplyDelete
  9. singgah..jemput ke blog


    http://putryicetha.blogspot.com/2012/04/segmen-blogwalking-tambah-followers.html

    ReplyDelete
  10. singgah blog pink nih :)

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top