5
                                                                       Assalamualaikum
Selamat malam wahai bloggers...Haha...cantik punye ayat kan..
hemmmm...dok berangan -angan nie tentang entry nie...
Dulu mase gi  KL berjalan-jalan, pernah la snap pic si kembar nie...memang xpercaya..tp bila tnya sang lelaki sebelah mereka tu(ayah die lar)huh..baru la beno bagai di kata...
Bukak-punya bukak folder-folder pic nih,tetiba la muncul pic kembar nie...Dengan tidak semena-mena tangan ni laju jerk masukkan emel...pasword..terus ke new entry...pantas seyyy..haha..
Biasalah....nak wat entry pasal si kembar 3 nie..

Ceritanya mase aku gi KL hri tuh,berjalan la kami sekeluarga ke taman belakang KLCC tu..tu pun adik aku dok sibuk la nk pi jenjalan..Jalan punye jalan, aku ternampak la 3 saudara nie berpakaian serupa,,muke serupa tgh duduk makan cekedis..ehehe..Nak pastikan lagi betul ke x mereka nie kembar,aku suruh la mak aku tanya lelaki  kt sebelah mereka nie,iaitu merangkap ayah kepada mereka.
Itupun  mak aku yang tanya,nka harapkan aku tanya, pemalu habis..(hahaha)Siap amik gambo lagi
Kunun-kunun boleh dpt mcm tu la...tgk nie
Nie la Si kembar tu....
Moga dapat anak yang cumel mcm nie..ahaks....

Moga impian Jadi kenyataan untuk mendapat cahaya mata dalam masa terdekat nie..Insyallah..
Doakan kami..
Thanks

Post a Comment

  1. rmai rupanya teringit ank kembar..ingtkan cik nur sorg je..hihihihihi

    ReplyDelete
  2. amin... mne tahu dapat kembar 4 tros huhu

    ReplyDelete
  3. kembar 3 yek..sekali je beranak..
    semoga dapat anak kembar ye..

    ReplyDelete
  4. kagum... macam mana mak ayah diorang jaga... tabah diorang

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top