0

Selamat tengahari..Alhamdulillah...syukur....dah pun hari jumaat..Skema sungguh tajuk entry nie.sebabnye esok sabtu...keje separuh hari..petang cabut balik Melaka...Al-maklum ler kahwin orang melaka..tu yang dapat pegi melaka..Rasenyer kalau xkahwin orang melaka memang ler payah nak pi melaka...pikir seploh kali agaknyer nak kesana..Mesti la kesana untuk berjalan-jalan kan??Pegi tempat-tempat yang selalu orang heboq sangat tu(cam pelik je ayat)

Balik Melaka sebab nak hantar mertua balik da...Ada kursus umrah pada 15hb nie..Insyallah 23hb nie da pi terbang la...Semoga semuanya selamat Insyallah...Emmm...bile ler rasenyer dapat pegi sane...Tengok orang pergi macam nak pergi jugak..alahaiii....belum sampai seru....emmm...belum sampai seru ke xde seru duit lagi...hahaa...redha jer la kan?

Duduk kat opis sensorang bile kaum adam pi sembahyang...ambik mase nak update blog nie..saje jerk..
Lepas pi mentakedarah soup tadi kt pusat bandar..lega....akhirnyer dapat jugak mkn...padahal senang je pun nak pi sane..memang da lame xkuar lunch....sllu dok terperap kt opis...sampai kusyen empuk nie da naik nipis  aku duduk...ade kesahhhh...

Thanks bulat sebab layan akak mkn tadik..sesambey pegang perut aku nie..buncit je tau...itu ler perempuan...
membuncit jerk...tpi xtau ler buncit ade isi ke xde..ade kesahh....

Menunggu poslaju datang ...xsabar nak tengok baju baru beli...mintak-mintak hari nie sampai..giler la...asyik beli baju jerk...ala..takat bwh 50 hengget boleh ler beli sllu...klu bab mahal-mahal tu xla kot...

da ler...sambung keje..bye...

Post a Comment

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top