3
                                     

Sape suka makan HONEYSTAR nie...Angkat kaki tangan..haha..
Mungkin la usia KSD macam nie memang kelakar je nak cerita tentang makanan nie kan.Ape taknye..selalunya di makan oleh budak-budak,kanak-kanak,remaja-remaja pra remaja saje.Tapi hakikatnye Makanan nie boleh di makan oleh sesiapa saje.Termasuk diri KSD tau..

Takde pun dalam kandungan makanan kat situ or mane -mane label yang tertera amaran dewasa xboleh makan kan..Yang penting ia sedap dan halal di makan .tu saje ..yang lain xnak amik tau..
Mybe sedap di makan dengan susu ,dan ade jugak yang makan macam tu jerk..macam makan cekedis..haha
Banyak lagi perisa yang boleh didapati di pasaran
Meh tengok perisa ape..


NESTLÉ HONEY STARS


Yang penting apa saja yang dikeluarkan Oleh Nestle sedap dan berkhasiat..

Nak tau lebih lanjut korang klik la sini..tolong klik sini ye...x amik mase lame pun..korang jugak yang untung..haha
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>NESTLE

Post a Comment

  1. Tym kecik2 mang sy suka makan honey star..dah besar camni pun tetap suka makan :)

    ReplyDelete
  2. BEGITU BANYAK PRODUK NESTLE DI PASARAN.. SEDAR TAK SEDAR SUDAH 100 TAHUN USIA NESTLE..

    ReplyDelete
  3. waaaaaaaa..ika suka semua yg Nestle buat..sedap !

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top