Masih Lagi Kisah Si dairy

Thursday, June 14, 2012

                                      

Munink,sambil menghirup nescafe kat sebelah nie, dok adjust2 ape yang patut kat blog nie..Hah..lupe plak nak amik pic sebelum background terbaru nie..Sebabnye semalam sis tersalah upload background ler..habis seme x cantik..adoyaiiii..

Nasib baik la ingat Si Lyssa nie..Die ade buat tutorial background..so dari situ KSD amik ler satu.
Lyssa KSD amik tau..hehe..
 
Tengok ler cantik ok x..KSD amik vertical stripes background..emmm..cantik jugak la...hehe
so korang jangan lupe tengok yerk...da alang2 tengok tu klik sekali kat anak panah besau-besau KSD buat

 

You Might Also Like

2 Orang Komen

  1. jangan ambik hati tau . Sorry . Harap kalau boleh besarkan sikit saiz tulisan ye . Terlampau kecil .

    Lyssa ni siapa lah nak menegurkan . Tapi , untuk kebaikan awak dan keselesaan pembaca jugak . hihi :)
    PEACE ~

    ReplyDelete
  2. haha..tau dah...tadi terlupa tang mane dok ubah mengubah,tetibe terubah size font nie..thank lyssa :)

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

DISCLAIMER

A blog Kisahsidairy.com is a personal blog.
The Opinions expressed here represent my own .
In Addition,my thoughts and opinions change from time to time I consider this is neccesary conseguenve of having an open mind
Email me at sitirohaida81@gmail.com
"BEST VIEW WITH GOOGLE CROME - COPYRIGHT 2017"