4
                        

Da ramadhan ke 4...So ade da buat persiapan untuk raye ker..Bagi ct persiapan kuih raye tu belum la lagi..Tapi persiapan untuk baju raye tu adalah.Bukan ape,nak beli awal2 sebab xnak rushing.Takut nanti da xde budget..hahaha..Nak simpan budget untuk duit raye lagi...hahaha

So ape kata kite sekarang cari megasale untuk cari baju raye..



Tapi sesiapa yang suka nak shopping kat metrojaya dan bagi sesiapa yang duduk jb boleh ler ramai-ramai ke Stadium Perbandaran Pasir Gudang.
Sebab Metrojaya ada buat 70% sale tau...Wah!!! rugi klu xpergi..
Bermula dari 27 July sehingga 5 Ogos shj..

**Ada niat jahat untuk ponteng keje nie...hahaha

Post a Comment

  1. wah..ade sale..huhu.. mesti murah giler kan

    ReplyDelete
  2. SOPPING RAYA AWAL PUN OK... NANTI DAH LAST2 BULEH FOKUS BERAMAL PULAK...HHEEE...

    SALAM RAMADHAN...

    ReplyDelete
  3. arie tu baru pergi.. memang sale gile abis.. hahah..

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top