2

Yahoo!!!!!!!! Walaupun belum keluar pengumuman puasa,ct memang da semangat sangat nie nak berbuka pose kat rumah mak...Yessss...Sebabnya mestilah 1st  berbuke kat rumah mak tahun nie..

Wah!!!seronok tak terkata,Da plan ngan adik beradik suruh balik..Cume budak 2 orang tu jerk xdpt blik..sbb nye sorang belajar kat UTP perak,sorang lagi Belajar kat UITM Terengganu..Masing2 xoleh nak balik sebab xde cuti..kesian korang kan..Mesti Happening tau x..Padan Muke dengan 2 orang budak poyo tuh..Musuh dalam keluarga. sebab diorang panggil ct "gemuk' Jahat kamu..

Esok terpakse la keje lagi .nak cuti sayang pulak sebab esok keje halfday jerk.Tamo la,Nak simpan cuti untuk raye pulak..(en.Husband raye taun nie my turn ok,Mintak2 la die bace entry nie hehe)

Tengahari balik keje da boleh terus balik kampung yahoooo..

Post a Comment

  1. Hehe me homesick. SElamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  2. pemenang segmen kad raya dah diumumkan :)

    http://ikapukpuk.blogspot.com/2012/07/pemenang-segmen-kad-raya.html

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top