1
Assalamualaikum

Siapa pernah dengar tentang PURE MARINE COLLAGEN

Mungkin x ramai yang kat luar sana tu tak tahu lagi kebaikkan pure marin collagen nie atau name singkatannye PMC.

PMC nie adelah sejenis rumpai laut.Ianya ialah sejenis kologen mentah 100% asli dan belum diproses dan tidak ada sebarang campuran.Tumbuhan marin ini telah dikeringkan kaya dengan kologen  dan tiada bahan kimia dan kesan sampingan.Bila makan nie kulit makin licin,cerah tegang dan cantik..

Khasiat Pure Marine Collagen

~Terkenal untuk kecantikan kulit dan ubat diet 100% semula jadi.
~Melancarkan kitaran darah.
~Mencantikan kulit agar lebih putih dan tegang.
~Melambatkan penuaan dan melangsingkan badan.
~Iodine yang terdapat di dalamnya mampu memperbaiki fungsi kelenjar thyroid sekaligus mencegah masalah Goitre iaitu kelenjar thyroid membengkak.
~Membantu menurunkan kolestrol dalam tubuh .
~Membantu merawat gastrik.
~Bertindak sebagai Antikulat dan Antibakteria.
~Membantu menurunkan tekanan darah tinggi.
~Memberi tenaga dan menguatkan sistem tubuh.
~Membantu menstabilkan kandungan gula dalam darah.
~Membantu merawat penyakit gout.
~Memberi tenaga dan menguatkan sistem tubuh.
~Menguatkan tulang dan sendi.
~Meningkatkan sel rawan dan otot.
~Merawat penyakit gaut.
~Mencegah kanser.
~Merawat Anemia.
~Menyerap lebihan garam dalam tubuh (lumpuh).
~Melicin dan menegangkan kulit serta payu dara (anti penuaan).
~Memulihara sel-sel kulit mati (jerawat).
~Menpercepatkan penyembuhan luka.
~Menstabilkan kandungan gula dalam darah (kencing manis).
~Membersihkan tubuh dari reaksi radikal bebas.
~Memberi Kekenyangan (diet).
~Melancarkan sistem metabolisme.
~Memulihara usus kecil (sembelit).




memang seronok bile  buat masker..keluar pulak dalam peti ais..memang cool ler ..aku da cube produk nie..
jadi seller la jugak untuk kawan2 yg nak..nak mencube..bile kite da tau keberkesanan sesuatu produk,why not kite sharing ngan each other kan..

klu korang nak sile2 ler komen kt bawah nie yerk...
sape pki bb tu boleh ler bbm aku kt sni .. :2A29C142...
hehe..


Post a Comment

  1. sy dr semporna,,mencari pemborong pmc...ble dptkan harga murah dr sy..bleh like page sy semporna pure marine collagen..beli ckit2 pon bleh =)..

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top