3
Assalamualaikum


Selamat Tengahari ,dan Salam Jumaat..Wah..segak sungguh abang-abang dan adik-adik berbaju melayu.Nak ke Masjid ye!!..hehe...Alhamdulillah..Bukan Senang nak berkumpul ramai-ramai jemaah ye..So,hari Jumaat la yang selalu sangat tengok Masjid Penuh.

So, Yang perempuan pulak macam mane!!..Mesti amik peluang lepas solat nie,pi shopping jap.Al-maklum ler hari Jumaat waktu rehat panjang kan?..

Aku Pulak macam mane!!..Sejak bergelar OKU sementara nie,Semua terbatas,termasuk la makan tengahari..Nak kirim yang lain, kekadang je diorang pi makan..Orang lelaki lagi la xboleh nak kirim diorang,sebab da sah-sah ler diorang masuk lambat hari ni.

Tapi nasib baik ler ade benda yang boleh di makan...


Teng..teng..teng.......
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


M....Maggi sedap...
best ke x best ker...janji kenyang..




korang pulak lunch kat mane...
kongsi ler skit

Post a Comment

  1. me kelaparan menunggu subway balik.. *sigh

    ReplyDelete
  2. muja makan maggi yang chef ismail tu,, sedap giler,, hehe

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top