1
Assalamualaikum

Sape rumah yang xde astro..Tepuk Tangan...
Tapi korang suke ke kalau xde astro.Sebab ape korang masuk astro kat rumah ek..

Alasan aku cuma satu jerk..Supaya tengok tu,siaran die terang...xpayah nak usik-usik antena..
Tapi bile tengok siaran2 kat astro tu..dah berpuluh-puluh kali dok ulang benda yang sama dlam satu hari..tu yang bosan..hadoiiii...

Tambah siaran pun same jugak..kononyer la  cerita tu ade kat mustika hd..lame-lame cerita tetap jugak akan disiarkan kat siaran yg biasa macam 104..

punye banyak dapat duit dari pelanggan..itu jugak yang nak di ulangnye..
Kalau cerita,kebanyakkan nyer nak jual cite-cite lawak yang ntah pape jerk..Makin lame bil makin banyak..naik makin la naik..

Maybe sebab xde persaingan..so orang tak boleh nak buat pilihan...emmmm..nasib la...
sebab nakkan siaran yang terang..terpaksa ler masuk astro...huh!!! Nasib la...

Post a Comment

  1. Kan..konon cerita adam hawa kat mustika jer..last-last tayang jugak kat 104..astro gile duit!

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top