3
Assalamualaikum


Hari ni hari pertama kerja setelah 3 hari bercuti..Mood memang xpuas lagi bercuti..
En.Husband hri nie bercuti..hanya  aku je yang bekerja.lagi la xde mood..Tapi hri nie boleh balik awal..

Kerja macam biasae ler..x menimbun sangat ..Pepagi da buatkan aku mengantuk..sebenoaunyer byk cerita aku nak kongsi kat dalam nie.Tapi di sebabkan x bawak usb,so segala cerita kosong x membawa faedah...kene ler ade entry bergambo..baru ceria entry aku nie..

Update pertama setelah bercuti panjang...walaupun xler panjang sangat..haha


oklah..selamat makan tengahari..


Bye

Post a Comment

  1. Semua keluh kesah sama je arini...
    Hehhehehe...

    ReplyDelete
  2. memang x ada mood kan nak keja....kak intan rasa mcm nak tido je..haha

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top