0
Assalamualaikum

Maii nak Cite skit..Benda nie da 2 hari aku nak bgtau..Dek kerana terlalu sibuk,terpakse la dilupakan..lagipun nak upload pic kt dlm pc nie aku lupe pulak nak bawak usb..

Mase dalam perjalanan balik dari Melaka tuari,sempat lagi la aku dok dalam kete nie snap beberapa pic beberapa bijik kereta,..Rasenye bukan beberapa sbbnya terlalu banyak yang dok lalu lalalng kat tepi kete aku nie..

Tau ler korang nak cepat sampai.Tapi jangan la sampai melanggar peraturan jalan raye.
kalau korang x caye tengok nie.
Kereta nie dengan laju nye lalu sebelah aku.

Rase-rase korang, betul tak  cara diorang nie
Kalau la jadi sesuatu kemalangan,jangan la nak cuba salahkan orang lain pulak ye.
macam manelah AES tu wujud..Nie semua gara-gara diorang nie..ape daa.




Fikir-fikirkan la..dan selamat beramal.

TEPUK DADA TANYA LER SELERA SENDIRI YE

bye 




Post a Comment

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top