1
Assalamualaikum



Nak menyertai segmen "Pencarian Bloglist Fizgraphic Bulan April".Hafiz nak rombak balik bloglist dan akan masukkan bloglist yang baru pada blog beliau..

Aku memang teringin nak masuk dalam bloglist nie..Siapa yang tak kenal dengan Hafiz ni..Berpengalaman penuh dalam bidang graphic.Menghasilkan doodle yang begitu comel.Banyak jugak TUTORIAL yang aku ambil dari blog beliau.Beliau adalah sumber rujukan aku untuk menghasilkan blog nie..Tak terkecuali mengajar aku untuk membuat doodle yang tak jadi-jadi disebabkan aku nie memang bukan darah graphic...hehehe..Sesiapa yang nak belajar tentang apa jua berkaitan dengan photoshop boleh ler belajar ngan beliau..Kalau korang ade kelebihan duit dan betul-betul nak belajar tentang photoshop,korang boleh jugak beli DVD photoshop ngan beliau.So..Sila-sila la masuk blog beliau ye..Just tekan je banner kat atas tu..JANGAN LUPA FOLLOW....hehe

Dalam segmen nie, harap-harap blog aku yang maha kerdil nie,dapat ler masuk bloglist beliau..






bye

Post a Comment

  1. dari segmen yang sama . :)

    http://www.cikfie.com/2013/03/pencarian-bloglist-fizgraphic-bulan.html

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top