0
Assalamualaikum

Tak sangka dapat masuk bloglist Eca.
Aku memang suka masuk blog Eca nie sebab banyak info tentang dunia blog nie ..

Eca pun x sombong untuk beri tunjuk ajar pada aku..al-maklumler..aku menulis untuk kepuasan diri sendiri..
Tapi banyak mana ilmu tentang blog nie kurang..X salah menggunakan dunia blogger boleh menjana kewangan..tu aku da nampak pada blogger-blogger yang otai dari aku nie..

Kita boleh kumpul follower sebanyak mungkin.Tetapi nak menarik blogger untuk sentiasa singgah di blog kita nie,amat-amatla sukar..sebab tu kene ada strategik untuk menarik mereka singgah di blog kita nie.

Kekadang tengok entry mereka di komen lebih dari 100 orang..Wah..Amat dasyat kan...

Apa pun tahniah buat mereka..

Terima Kasih kat Eca dan x lupa kat blogger Hazwan Hairy yg sudi masukkan nama blog Kisah Si Dairy nie dalam bloglist mereka..
Apa kata kite terjah ramai-ramai kat blog nie..
Sudi -sudi la jugak menyinggah kat blog yang tak seberapa nie yerk


Hazwan Hairy jugak adalah salah seorang yang masukkan blog aku kedalam bloglistnyer


Thanks tau..

And korang jangan lupa jejakkan kaki ke blog diorang ye..



bye

Post a Comment

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top