2

Assalamualaikum

Baru dapat berita pakcik aku disantau orang.
Apa nak jadilah orang sekarang nie.ada masalah sikit jumpa bomoh, tak puas hati sikit mulalah nak santau menyantau orang.

Orang yang ubat pakcik aku ni cakap, die terkena santau angin.wallahualam.
Harap pakcik aku kembali spt sediakala.gerun aku dengar, korabg taulah kan perkara santau menyantau tu bahaya.
Aku pun xberkesempatan lagi nak menjenguk beliau.
Moga diberi kekuatan untuk dirinya..
Insyallah sabtu nie sempatlah balik kekampung.

Post a Comment

  1. mcm ni pun ada kan..sp lah yg dengki tu..semoga semuanya kembali pulih...

    ReplyDelete
  2. sapelah yg jht sgt tu.moga terbuka pintu hatinya.

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top