7
Assalamualaikum

Alhamdulillah...

follower telah menjejakkan kaki ke angka 1000..bukan senang nak  kumpul follower sebanyak nie..
dan bukan senang nak mengajak orang untuk selalu datang ke blog kita dan membaca tulisan kita nie..
Kekadang ada entry-entry yang tak kena d mata mereka untuk membacanya..
Tapi sekadar ikhlas untuk berkongsi cerita dengan korang..Jadi seikhlas hati korang untuk membaca dan memberi komen..Aku sangat2 menghargai...Perkataan aku dalam blog nie mungkin terlalu kasar..tapi sebelum tu,ingin aku memohon maaf terhadap penggunaan aku itu kerana aku itu adalah tentang blog aku..
harap korang semua terima aku seadanya di alam maya ini..


Terima kasih kepada follower bertuah yang ke 1000..kalau dia tak mention dia adalah follower yang ke 1000 tu, memang ler aku tk tahu follower da jejak ke angka itu...alhamdulillah..

jom aku nak kenalkan korang dengan follower bertuah aku nie..harap korang sudi memfollow beliau kerana  blog beliau penuh dengan isi dan kebanyakkan nya yang aku lihat..si pemilik blog ini suka benar dengan travelling dan di ceritakan tentang isi kandungan yang padat tentang apa jua yang di tulisnya itu..

   Skampung
sila klik banner nie untuk terus ke blog beliau

Pemilik blog ini bernama ORGA.untuk berkenalan dengan orga ,jemput singgah ye


Korang nak klik banner tu pun xpe...


Kepada korang,thanks for your support k..
korang kekuatan aku untuk terus bekongsi cerita...



Post a Comment

  1. wah..tahniah...
    ramai peminat
    1001..nice angka tuu
    mcm 1001 herba/ 1001 rahsia

    ReplyDelete
  2. Tahniah :) akak dh jd follower ke 1009

    ReplyDelete
  3. tahniah..dah ramai rakyat jelata tuu

    ReplyDelete
  4. Tahniah follower dh cecah 1000

    ReplyDelete
  5. waa tahniah ^^ fae pun pakai aku dalam blog fae.

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top