1
Assalamualaikum

Semalam tiada langsung entri dan blogwalking,sebab keadaan tidak mengizinkan untuk berbuat demikian..
Terpaksa mengambil cuti mc satu hari disebabkan kurang berupaya untuk bekerja semalam.
hari nie pun rase nak ambil mc lagi,tapi disebabkan takut banyak sangat cuti kang,kena marah pulak.da xboleh nak bercuti panjang nanti.
Hari ahad tuari pun da rasa badan nie xsedap jerk..Badan pun melayang je.Mybe disebabkan sakit kaki yang makin membengkak sebab da lama x urut..

Makan masa jugak la untuk baik kaki nie,adoii..Bila da berjalan terlebih sangat inilah akibatnya...
Lagi satu minggu lepas banyak minum berais...mungkin jugak..

so hari nie bila datang opis,memang da bertambun dengan kerja..lagi sakit kepala..
dalam pada tu sempat jugaklah menyinggah dan bertanya khabar kawan2 blogger...harap korang sihat..sila jaga kesihatan anda kerana keadaan cuaca sekarang tak menentu,bila-bila masa je boleh kena..


sambung  kerja balik..bye..

Post a Comment

  1. cuaca panas sangat sekarang ni...
    tu yang mudah dapat penyakit...
    moga cepat sembuhh yer..=)

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top