3

Assalamualaikum.

Kalau korang perasan, masa mengundi nilah korang akan terjumpa kawan lama yang bertahun-tahun korang tak jumpa...betul tak..
Bukan sekadar kawan lama, malah boyfriend lama, girlfriend lama dan musuh lama jugak...oooopsssss...masa nie adalah masa terbaik untuk korang merapatkan silaturahim bakik semula..betul tak..
Tadi sempat jugaklah aku berjumpa dengan beberapa orang kawan-kawan lama yang dah lama aku tak jumpa.ada yang semenjak sekolah tak jumpa danada yang beberapa tahun lepas aku tak jumpa.
Tapi tak sempatlah untuk aku berbual panjang sebab terpaksa kejarkan lokasi suami aku oulak iaitu di pasir gudang.

Korang macam mana pulak...ade jumpa ke kawan-kawan lama..
Share skit...

Post a Comment

  1. najihah belom pergi mengundi ... harap_harap xkan jumpe en bf laaame :)

    ReplyDelete
  2. ha kan sebab semua akan berkumpul di tempat yang sama..untung jugak ada mengundi nie..hehe :)

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top