4
Assalamualaikum

Sejak nak mengundi nie,kat mana-mana kita berada mesti orang cerita pasal nak mengundi.Di tepi-tepi jalan sepanduk dan banner segala bagai penuh sampai tiang lampu pun tak nampak...Kekadang merimas kan jugak...

Kadang-kadang terfikir, satu pembaziran pulak bila sepanjang jalan diletakkan sepanduk dan kain-kain rentang pelbagai warna dan macam...baik la diorang bagi duit tu kat orang-orang yang susah kan?
entah la...xtau apa yang diorang fikir..

Yang penting " Saya Memilih Untuk Mengundi" hahaha..

Situasi kat tempat keje aku pulak , pantang bila orang pakai baju hijau dan biru..Mulalah mulut-mulut orang yang cakap aku nie sokong PAS lah...bila pakai baju biru sokong BN.bila pakai merah jambu or merah ,diorang kata orang kuat puteri umno..Hadoiii!!! suka hati la aku nak pakai baju apa..Tu tak penting,Yang penting baju aku cantik...hahaha..Mentaliti orang kita sekarang nie,pantang ada benda yang tak puas hati cepat je melenting tanpa usul periksa...emmm....dunia...dunia...

oklah..nak start keje nie....Ready............Goooooooooooo

Post a Comment

  1. haha.. susah juga kan.pakai putih la kak..nautral..sokong bebas..lol..hehe

    ReplyDelete
  2. hari ni sally pakai baju BIRU...hehehe :P

    ReplyDelete
  3. nk mgundi ni mcm2 kn..terutamanyer thun ni..suasana dye semcm ckit...hee

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top