6

Assalamualaikum

Hari nie sebenarnya menerima 3-4 kenduri kahwin.Tapi tak dapat memenuhi semua undangan tu kerana tempat yang terlalu jauh..jauh la jugak walapun masih dalam kawasan johor.

Terpaksa memilih undangan perkahwinan officemate la dulu..rugi xdtg..yelah kawan satu office ka.Of course la nk tengok dia bersanding.Dalam pukul 1.15 keluar dari rumah..Keluar rumah pun dah lambat sebab hujan.
Tunggu "the rest of mentrade people"..sangat lambat.nasib baik ade jumpa sorang..
Bila tengok orang kahwin, memang seronok.rase macam nak duduk atas pelamin lagi..hehe.
Perkahwinan antara yurliani da Danial yang ala-ala giyowmi tu..sweet sangat..nak bergambar pun terpaksa buat giyowmi gak..haha..sweet kan..

Sila abaikan pic yang gila2 tu..

See you ols soon..

Bye..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Post a Comment

  1. betul2...rasa seronok bila tgk org kawen....n rasa tak sabar nak sampai turn kita...heee

    ReplyDelete
  2. cantiknya pengantin..hehe :) moga berkekalan.

    ReplyDelete
  3. cntik la pngantin pmpuan tu..:)
    kte dlm tmpoh cyti ni lgsung xda undangan kwin...emm..
    tp busy plak ngn bnda len

    ReplyDelete
  4. Kenapa adik yg gambar kt atas sekali tu tutup telinga?

    ReplyDelete
  5. cantik pengantin :) seronokkan tgk orang kawin

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top