aktiviti kami di Gambang

Monday, June 03, 2013

Assalamualaikum
Selamat pagi..akti iti kami sekeluarga hari ni.pukul 10 pagi kami dah bergerak ke Gambang Waterpark.Ingat hari nie xlah ramai orang.Rupa-rupanya selautan manusia sedang menunggu untuk membeli tiket.Ramainya bukan main lagi.

Sementara menunggu abang ipzr membeli tiket, aku ambil peluzng untu menjelajahke kedai cenderamata disitu.Dapatlzh sehelai baju dzn jugK keychainuntuk kenang kenangan..

Oklah..rase lapar menerjah perut ni.mingzk untuk diisi.Makanan biasalah mahal.

Published with Blogger-droid v2.0.10

You Might Also Like

9 Orang Komen

  1. cuti sekolah kan..semua tmpt dipenuhi dengan manusia..

    mesti best kan mandi2 dekat gambang

    ReplyDelete
  2. Selamat berjimba di sana kak siti hehe. Sy yang duduk Gambang 7 tahun ni pun tak pernah jejak lagi ke Gambang Waterpark tu. Untunglaaaaa (^_^)

    ReplyDelete
  3. wahh syoknye.. biasalah kak cuti sekolah belum tamat lagi

    ReplyDelete
  4. Cuti sekolah ni mana2 pun ramai je orgnya kadang2 dah ramai sgt naik rimas.

    ReplyDelete
  5. ala.. takde gambar.... takpe nanti upload kemudian ya...

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

DISCLAIMER

A blog Kisahsidairy.com is a personal blog.
The Opinions expressed here represent my own .
In Addition,my thoughts and opinions change from time to time I consider this is neccesary conseguenve of having an open mind
Email me at sitirohaida81@gmail.com
"BEST VIEW WITH GOOGLE CROME - COPYRIGHT 2017"