17
Assalamualaikum


Kadang-kadang keteringinan kita nie melampaui batas dan kewangan.
Sesaja gatal-gatal otak nie nak bermimpi pergi bercuti di tempat-tempat yang sungguh indah..wahh gitu
Tapi angan-angan je..Tapiiiiii..mana tau korang boleh sponsor untuk aku kesana..Boleh ke...Ada ke yang nak sponsor.Sangat perasan aku nie...

Jom...kita sama-sama berangan
curi dari en.google






Dah..cukup..cukup..pi wat keje...basuh muka dlu..nanti x hilang pulak mimpi tu..ehehe...


Post a Comment

  1. kena mintak nuffnang sponsored le

    ReplyDelete
  2. memang cantik tempat2 tu,ni tak takleh cukup ngan berangan je ni kak...kena minta 'waran' terbang ngan hubby ni hehehe :)

    ReplyDelete
  3. Mmg cantik semua tempat2 tue..Sya pun nak berangan jugak la...;p

    ReplyDelete
  4. amazing places.. fae pun nak pegi tempat camtu.. hehe..

    ReplyDelete
  5. cantik tempat tu...saya ni tengah berangan nak ke mauritius...lol... boleh cenggitu?

    ReplyDelete
  6. tapi syok ga berangan-angan macam tue haha...

    ReplyDelete
  7. seronoknya kalau dapat pergi sana kan. nak kena kumpul duitlah macam nih.

    ReplyDelete
  8. wah! sgt cantik.. mcm kt maldives and barocay island.. bile la dpt pergi ni kan? huhuhu

    ReplyDelete
  9. best betul tgk gambar2 tu..akak nak sponsor..akak pun tak penah sampai lg ke situ..hukhukhuk..dlm m'sia pun tak abis pusing lg ni

    ReplyDelete
  10. Hujung bulan ni bonda berangan nak ke JB naik bas bersendirian... hehehe

    ReplyDelete
  11. kak kat pulausibu mersing pon kalau pergi best ,cantik

    ReplyDelete
  12. Tempat2 yang sungguh menarik dan mendamaikan. Buat perancangan...biar lambat, insyaallah, suatu hari nanti akan tercapai jua.

    ReplyDelete
  13. semoga impian menjadi kenyataan.. cantik tempat tu.. :D

    ReplyDelete
  14. seronok verangan nie.. :D.. semoga jadi kenyataan..

    ReplyDelete
  15. Memang.dah berangan dr dulu.ni hehe insyallah samapai kena taget ni hihi pegi yg dekat2 dulu

    ReplyDelete
  16. kalau memikirkan kewangan baik melancong dgn tgk gambar je kan..hehe

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top