Post a Comment

  1. akakkkkk tiba2 ni, musykil jugak ni, tapi kalau betul apa salahnya...Farah hari2 doakan akak tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin...tapi bukan ada orang ketiga....cuma teringin jerk..huhu

      Delete
  2. teringin gak tapi tak pernah cuba..tengok cam sedap..

    ReplyDelete
  3. Ape ke bendanya ni? Orang hulu/kampung mcm saya xpernah makan...

    ReplyDelete
  4. mcm sedap sja nie..tpi tak pernah makan lgi

    ReplyDelete
  5. aiyak! kalau akak kat are ampang...ada sorang mualaf cina jual dim sum..sedap~

    ReplyDelete
  6. shark x pnah makan pn..
    hehe..
    nmpk cm comel jer..
    rasa pn comel jugak ler nie

    ReplyDelete
  7. memang sedap ni kalau dapat..yum yum

    ReplyDelete
  8. Wahh.. sy suka pau tu. Inti daging sedap, mkn petang2 manyaak syook :)

    ReplyDelete
  9. he3 mcm pelik je =) he3..mgidam ke kak?? ape ni?? pau ke?? comel je bntuknya..syg la nk mkan hu3

    ReplyDelete
  10. emmm mmg sedap ... buat la kak

    ReplyDelete
  11. wahhh..bestnye lau dpt mkn... hehe

    ReplyDelete
  12. aiza tak pernah mencuba lagi.. tu makanan cina kan kak?

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top