Post a Comment

  1. memang sebak sebab nad pun akan tergolong juga dengan orang yang akan di tanya huhu

    ReplyDelete
  2. fiza pun tergolong dlm tu jugak..sbr jela...

    ReplyDelete
  3. saya dah kebal dgn soalan camni . maklumlh rakan sebaya dah ada anak yg bersekolah . jodoh saya rahsia Allah . segalanya urusan Allah ...

    ReplyDelete
  4. Salam.

    Macam dah takda soalan lain kan, T__T

    ReplyDelete
  5. Setuju...dulu akak pun macam tu juga....
    Skang ni..bila anak nak membesar pun ada juga yang bertanya...
    2 orang ni pun dah cukup, alhamdulillah...walau ke duanya lelaki...bukan apa...takut tak terdidik...

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top