16

Assalamualaikum..

Siapa yang tak takut dengan OBESITI..of courselah kan..bukan apa, bila dah obesiti atau nama saintifiknya gemuk, banyak aktviti yang kadangkala tidak boleh untuk kita lakukan..

So, dengan kesedarN itu, kita terpaksa memilih jenis makanan yang tidak dikategorikan banyak lemak.Kadang kadang kita cemburu bila tak dapat makan makanan yang sedap sedap tu.

Memang keinginan nak berat badan tu ideal, tapi kekadang tak boleh nak kawal nafsu makan..agak agak kalzu malam nie aku makan roti canai, gemuk tak..bukan kalau jerk..tapi dah selamat dimakan...

Bukti..sila tengok menu makan malam kami..hehehe..

Post a Comment

  1. Hehe..
    Bleh diterima lg tu..
    Kalu tiap2 mlm cmni br bleh ks warning.

    ReplyDelete
  2. kalau makan sekali tak apa. kalau makin tiap2 kali tu... insyaAllah esok-esok tunggu ajo. hahaha! :D

    ReplyDelete
  3. Tahniah Aida coz dah berjaya memulakan langkah pertama..he..he..tapi tak boleh ambil selalu-selalu k..

    ReplyDelete
  4. Wah! Yummy... skit je jgn byk2x OK... jom join contest..

    http://ainblogger.blogspot.com/2013/08/5years-blogs-birthday-contest.html?m=1

    ReplyDelete
  5. Hehehe..sama ler..diet kt mulut jer.. nmpk makanan depan mata lupa semua diet tue..=D

    ReplyDelete
  6. Hehehe..sama ler..diet kt mulut jer.. nmpk makanan depan mata lupa semua diet tue..=D

    ReplyDelete
  7. takpe sis, makan roti canai tak kena obese. Makan fast-food ader kemungkinan BESO dapat obese. Yang penting banyakkan minum air masak :)

    ReplyDelete
  8. wahh..lama CM tak makan roti canai..sedap gak sekali sekala makan ni..:)

    ReplyDelete
  9. Lama dh teringin nk mkn... Makin buat keinginan bertambah

    ReplyDelete
  10. he3..sedap 2 =) mkan xpe kak..jnji kawal..dlam smggu skali ckup la..

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top