10
Assalamualaikum

Ini tajuk berita yang aku baca di harian metro hari ini.
Muar: Seorang lelaki warga emas ditemui mati dipercayai akibat serangan jantung selepas mengadakan hubungan seks dengan seorang wanita yang baru dikenalinya di sebuah hotel bajet di Jalan Meriam di sini, semalam.
Lelaki berusia 66 tahun itu yang juga seorang pekebun dikatakan tidak sedarkan diri di bilik di hotel bajet terbabit pada kira-kira jam 10.20 pagi.

Sumber memberitahu, mangsa sebelum ini kerap mengunjungi hotel bajet itu untuk tujuan sama.
Katanya, sekitar jam 10 pagi, warga emas itu dilihat memasuki sebuah bilik di situ untuk bertemu seorang wanita.

“Bagaimanapun, kira-kira 20 minit kemudian, warga emas itu pengsan sebaik selesai mengadakan hubungan seks dengan wanita terbabit.

“Wanita terbabit yang panik segera memaklumkan majikannya yang kemudiannya menghubungi ambulans untuk bantuan kecemasan,” katanya.
Mangsa bagaimanapun disahkan sudah meninggal dunia ketika diperiksa kakitangan perubatan.

Difahamkan, lelaki itu yang berasal dari Kampung Baru Estet Kim Kee, Bukit Pasir, dekat sini, itu masih bujang dan tinggal sendirian.
Timbalan Ketua Polis Daerah Muar Superintendan Sahadan Jaafar ketika dihubungi mengesahkan pihaknya menerima laporan kejadian terbabit.

“Mangsa disahkan mati di hotel berkenaan dan mayatnya dibawa ke Hospital Pakar Sultanah Fatimah (HPSF) Muar untuk bedah siasat.

“Siasatan awal di lokasi kejadian tidak menemui sebarang unsur jenayah. Kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut,” katanya.
** kalau dia seorang yang beragama islam, sungguh Allah itu maha besar.Sudah mencapai usia sebegitu,tetapi masih lagi melakukan perbuatan seperti itu.
** kalau dia seorang yang bukan agama islam,Kasihan,usia sebegitu masih lagi mencari keseronokkan dengan cara begitu..Boleh mengundang pelbagai penyakitkan..
Wallahualam..
Sumber :Metro

Post a Comment

  1. Assalamualaikum awak. mesti keluarga si mati sedih.

    ReplyDelete
  2. adoyai.. ada2 je.. takziah buat famili si mati..

    ReplyDelete
  3. Hehe.
    Biasa briter cmni kt oversea je.
    Kt mlysia pn ada jugak skang.

    ReplyDelete
  4. kesian dia :)
    dah ajal kan.. cuma masa x cantik :)

    ReplyDelete
  5. Mcam-macam kan aida...nak buat camne dah takdirnya mati sebegitu...

    ReplyDelete
  6. menjadi pengajaran kepada kita semua kisah ni kak..

    ReplyDelete
  7. erm... banyak kisah begini sekarang ni, pengajaran.... jangan buat perkara yang dilarang dalam Islam..

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top