31
Assalamualaikum

Selesai sudah kenduri kesyukuran dan juga kenduri arwah kat rumah aku..Hari sabtu tuari dah pun tertunai hajat En.Husband nak buat kenduri kesyukuran bersempena isterinya nie yang dah boleh berjalan semula..
kalau korang masih ingat tahun lepas aku mengalami patah kaki dan tak boleh berjalan dekat 7 bulan lamanya..

So en.Husband dah niat,kalau isterinya dah boleh kembali berjalan,dia akan buat kenduri kesyukuran.Walaupun mengambil masa yang lama untuk buat kenduri,tapi alhamdulillah terlaksana jugak..

Aku sengaja amik cuti hari jumaat sebab nak buat preparation untuk majlis esoknya..Yelah takkan nak harapkan mak mentua aku semua buat...nasib baik adik beradik yang lain pun balik jugak..barulah seronok kenduri tu..

Hari ahad diorang dah balik dah...al maklumlah semua bekerja...So terpaksalah pulang awal sedikit.Tinggallah aku ,en husband  dan mak mentua kemaskan rumah...Biasalah,lepas buat kenduri confirmlah rumah dah tunggang langgang..
Ingat nak Jumpa kak Mialiana hari ahad tu.Tapi disebabkan waktu mencemburui aku untuk berjumpa dengan dia,terpaksalah lain kali jumpa...kenapa aku nak jumpa dia...???hehehehe..saja jerk..kebetulan dia kata dia ada berhampiran dengan kawasan rumah aku...

hasil nukilan bebelan aku...sakit kepala dah mula menyerang nie..mybe sebab terlalu banyak minum nescafe..ha..padan muka..


Post a Comment

  1. alhamdulillah akhirnya kembali boleh berjalan.......

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah tercapat hajat dan niat di hati (^_^)

    ReplyDelete
  3. tak tau plak akak tak boleh jalan dulu..alhamdulillah dah sembuh sepenuhnya..betoi tu kak, kita patut rai sikit kan takda syukur..
    kalo buat makan2 ni memang penat kan..zee pon kalo nak buat gini kena pikir banyak kali..hehehe..sebab pembantu takde..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cite lama..sedih bila diingatkan..tapi sekrang ni alhamdulilllah...sihat dah..

      Delete
  4. Syukur alhamdulilah Allah S.W.T permudahkan semuanya urusan ;)

    ReplyDelete
  5. syukur Allah dah beri semula nikmat sihat =)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah smua ok =) lama juga ye akak nk boleh berjalan, 7 bulan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ska...tak update cite pasal ska pulak...cane..

      Delete
  7. alhamdulillah kaki kak dah sembuh dan boleh berjalan seperti biasa.. :D

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah, the ceremony went well and your legs and health are getting better.

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah... :) btw kak, tidur ubat utk skait kepala :)

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. syukur. Semoga terus sihat & berjaya.. amin.

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum kak ida. alhamdullilah dah boleh jalan... kena rajin exercise bagi kaki tak krem :)

    ReplyDelete
  12. Bila terlaksana hajat memang lega Eda.. syukurlah.

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah.......syukur Allah bagi nikmat untuk akak berjalan semula....kalau nana kat tempat akak tak taula macam mana,huhu...

    ReplyDelete
  14. Bila hajat kenduri dah tertunai lega rasanyakan KD...

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah hajat terlaksana sudah :)

    ReplyDelete
  16. alhamdulillah.. dah selesai semua yea..

    ReplyDelete
  17. Syukur Ahamdulillah...setiap ujian berjaya ditempuh dengan jayanya. Semoga kehidupan lebih aman, lancar dan bahagia...Insyaallah.

    ReplyDelete
  18. Alhamdulillah syukur boleh berjalan balik..

    ReplyDelete
  19. Alhamdulillah Aida..dah ok..semoga fully recovered ya...

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top