4
Assalamualaikum


Selesai menonton Akademi Fantasia selalunya aku akan menjawab survey di En.surveycom.
Alhamduillah.Nilai setakat yang terkumpul hari nie..Dari tak buat ape malam minggu nie,inilah kerja aku sekeluarga...

Mak mentua aku memang minat dengan Akademi Fantasia ni..So aku pun tumpang sekaki.
Cuma yang aku boleh komen skit dari minggu nie adalah,kemantapan vokal mereka perlu diasah lagi untuk mencari identiti sebenar mereka..Sebetulnya aku memang kecewa sangat dengan Amira nie,sebab sebenarnya dia mempunyai suara yang aku rasa sedap didengar..mybe sebab lagu yang diberi tu tak mencabar kemantapan vokal dia kot...huh!! bila masa pulak aku nie jadi pengkritik yerk...

Berbalik dengan En.suvrvey.com nie,bagi mereka yang nak dapat income duit kocek beli roti,bolehlah menjawab survey yang dibuka untuk di survey tu ye..
Macam aku,mata yang terkumpul atau duit yang terkumpul setakat nie dah banyak ok..baru 3 kali jawab survey.boleh la nanti beli baju baru.hehehehe..

ensurvey

sambung esok pulak...hari nie kepenatan sebab cuci rumah...tu belum pindah lagi..kalau pindah lagi la penat..mau kena cuti beberapa hari..I need some rest..good nite readers..



Post a Comment

  1. rajinnye jawab survey. huhu.. aefa dah xminat af.. hihi

    ReplyDelete
  2. wahhh rajinnye jwb survey hehe.. ana pon x minat AF jugak..
    plus kat umah mmg takde astro hehe

    ReplyDelete
  3. bagus jgk tu aida..kita cari yg bermanfaat , sesuatu yg boleh mendatangkan hasil dari minat kita seharian...teruskan .

    ReplyDelete
  4. Wah bagus tu.. sambil surver boleh jana side income kan.. all the best :)

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top