21
Assalamualaikum
Siapa yang suka makan aiskrim..angkat tangan..
Sesambil korang makan aiskrim Nestle drumstick,korang jugak boleh memenangi hadiah sehingga RM100,00 tau..

nestle drumstick
klik banner nie untuk info lebih lanjut

caranya..jom
Melalui mobile website

Melalui sms
Dan korang juga boleh memenangi hadiah mingguan


jom kita beli aiskrim Nestle Drumstick banyak2 ye



Post a Comment

  1. wahh sedapnya..sy peminat aiskrik ;)

    ReplyDelete
  2. makan aiskrim boleh jadi kayooooo!!!!

    Salam Aidil Adha!
    http://abgdude.com

    ReplyDelete
  3. sokmo terlepas contset snang cmani..

    ReplyDelete
  4. gud luck le kak..nk join xreti la..xphm..kod mnde die nk

    ReplyDelete
  5. tak suka la...mcm undi nasib...tak suka undi2 ni

    ReplyDelete
  6. tak susah nk dapat hadiah rm besar tu.gud luck KSD.

    ReplyDelete
  7. boleh torai nie..
    eksrim sodap,
    adiah pun sodap tu.

    ReplyDelete
  8. aiza suka makan aiskrim.. tak kira jenama apa pun, asalkan halal.. hihi.. akak masuk contest ini ya? semoga berjaya ya..

    ReplyDelete
  9. aaaa sedapnye
    baru je minggu lepas mkn aiskrim nestle
    gdluck utk akak

    ReplyDelete
  10. ika pun suka makan ice cream, baru lepas makan ice cream nie haa tadi ahhahaa

    ReplyDelete
  11. eskem...eskem...eskem...eskem...eskem...eskem...

    ReplyDelete
  12. salam aidil adha aida..moga ceria disamping keluarga ya..

    ReplyDelete
  13. slmt hari raya aidiladha :)

    menarik lepas mkn aiskrim ada pulak peraduan..boleh tahan lumayan.

    ReplyDelete
  14. fuh! telio tengok eskrem cornetto :)

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top