Post a Comment

  1. betul tu..yang penting jangan kita yang memulakan kejahatan itu dan jangan pula kita membelas di atas kejahatan yang kita lalui..biar Allah yang uruskan..hasilnya berbaloi..hatoi kita pun bertambah tenang :)

    ReplyDelete
  2. buat baik berpada-pada.. buat jahat jgn sekali.. >_<

    ReplyDelete
  3. betul tu kak, buat apa yang kita selesa, yang kita yakin Allah swt juga redha. InsyaAllah, memuaskan hati sendiri dan Allah itu lebih baik daripada puaskan hati orang lain.

    ReplyDelete
  4. Subhanallah.. tetaplah berpegang kepadi tali Allah biarpun tiada yg menyukai kerana janji Allah itu pasti..

    ReplyDelete
  5. ya betul sebab manusia tidak akan pernah puas dan berpuas hati... hanya pada Allah yang terbaik...

    ReplyDelete
  6. skrg ni serba salah kn..semuanya x ja x kena..
    apapun kpd Allah segalanya dikembalikn..termasuklah amalan kebaikn yg kita lakukan semua akan dibalas kn..

    ReplyDelete
  7. Betul sangat. Bila kita tak ikut cakap, orang marah dan berambus. Allah je yang sentiasa dengan kita.

    ReplyDelete
  8. betul tu kak.. kita tak dapat puaskan hati orang lain.. hanya Allah saja yang memahami kita..

    ReplyDelete
  9. biasalah manusia, kite buat baik salah, buat jahat lagi lah salah...mana ada manusia sempurna kat dunia ni kan..huhu

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top