32
Assalamualaikum

Pastinya ramai yang ternanti-nanti akan Pembentangan Bajet 2014 Hari ini..
Pembentangan Bajet 2014 akan di bentangkan hari ini  pada pukul 4 petang nie..Harap Bajet 2014 nie lebih kepada kebaikkan kepada rakyat tidak kira di pihak swasta mahupun kerajaan..Segalanya akan dikupas pada petang ini..Sama-sama kita nantikan...
Pembentangan Bajet 2014
sumber sini
Pembentangan Bajet 2014
Tarikh : 25 Oktober 2013
Masa : 4.00 petang

Siaran lansung ini boleh di lihat di http://www.treasury.gov.my./
Teks ucapan ,laporan ekonomi serta Anggaran perbelanjaan boleh juga di muat naik melalui laman rasmi Bajet 2014 selepas ucapan dari Perdana Menteri Mohd Najib Tun Razak dan Menteri Kewangan di  http://www.treasury.gov.my./

Pembentangan Bajet 2014


Pembentangan Bajet 2014


Harap semua yang menjadi persoalan tentang Bajet 2014 ini akan terjawab petang nanti.




Post a Comment

  1. agak2nya bonus ada tak?? ahakkk

    ReplyDelete
  2. mudahan semuanya ok kan sis :)

    ReplyDelete
  3. hmmm.... harap2 perancangan depa baik2 aja utk tahun 2014

    ReplyDelete
  4. Kakak nak tunggu juga Eda... nak dengar. Solat asar berhenti kejap (rasanya masa tu baru muqaddimah lagi kan).. lepas asar dah boleh concentrate.

    ReplyDelete
  5. hahaha.. kita tunggu dan lihat je kak..=D

    ReplyDelete
  6. mama tak pernah dengar pun bajet ni.. hhih

    ReplyDelete
  7. Harap ada yang lebih budget untuk tahun depan.

    ReplyDelete
  8. tak sempat tengok.. nnti nk kena cari maklumat ni.. hehe

    ReplyDelete
  9. harap sesuatu yang bermanfaat di dapatkan untuk bajet 2014

    ReplyDelete
  10. tak sempat nak dengar kak..tunggu mak bagitau updates nnt

    ReplyDelete
  11. Bz, x sempat tgk huhu
    Tp dgr2 xbest dis time

    ReplyDelete
  12. terlepas nak tengok td, hrp2 lbh baik dr sebelumnya.. =)

    ReplyDelete
  13. dah tengok berita td baru tngok entri ni hehee :D

    ReplyDelete
  14. Malas jgk nk dgr..cuma baca kupasan dlm fb je lah..

    ReplyDelete
  15. sempat dgr kat radio jap.. penjawat awam mmg untung sgt..

    ReplyDelete
  16. tengok dah penhujung dah..sebab dah tau bonus akan diumum dekat hujung2 je..hahaha

    ReplyDelete
  17. xbest bajet kali ni, sy tggu jgak mn jnji bn kpada rakyat?? isu pnurunan harga kreta pn xde???? pelik..adakah ini jnji dicapati?? hmm

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top