WW:Tak Seperti Yang Di Harapkan

Wednesday, October 16, 2013

Assalamualaikum




You Might Also Like

26 Orang Komen

  1. erkkk. sayuuuuu je huhuhu.. apapon Selamat hari raya haji buat tuan blog :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum kak ida. sheila baru teringat nak rasa pizza.. tapi sedap tak kak?

    ReplyDelete
  3. hihihiih...ape2 nmpak macam best..:)

    ReplyDelete
  4. lor..baru teruja tgk iklan tu..huhu

    ReplyDelete
  5. dh rasa,,annoying kot rasa dia..hahah

    ReplyDelete
  6. indah khabar dari rupa. Iklan memang selalu cam tu kak hehe. Kenit dah beralih pada dominos...lebih berbaloi rasa dan nilainya.

    ReplyDelete
  7. hahaha ini namanya indah gambar dari rupa ;P

    ReplyDelete
  8. adui..aptb..terus xselera nak makan

    ReplyDelete
  9. ah'ah la. betul kata zaza, indah gambar dari rupa :)

    ReplyDelete
  10. tak sama macam kat gamabr .. Ros tak try lagi yang ni.

    ReplyDelete
  11. Terrrrrrrrlampau jauh bezanya...

    ReplyDelete
  12. haha.. biasa la tu kak.. iklan je lebih..

    ReplyDelete
  13. Biasa la... sakit hati kekadang tuh.. kiki

    ReplyDelete
  14. Sepatutnya gambar yg awak ambil tu kasi tambah sikit contrast diaa, baru nampak mcm gambar iklan hahaha..

    Tapi rasa dia tetap MENGANCAM kan?? kan? kan ?

    ReplyDelete
  15. iklan selalu macam tu kak.. indah khabar dari rupa..

    ReplyDelete
  16. lain sungguh dari iklan tu.. harap rasanya ttp lah sedap.. :)

    ReplyDelete
  17. gambar sekadar hiasan.. biasela tu...

    ReplyDelete
  18. jauh bebenar tu dari dlm gambar..iskkk

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

DISCLAIMER

A blog Kisahsidairy.com is a personal blog.
The Opinions expressed here represent my own .
In Addition,my thoughts and opinions change from time to time I consider this is neccesary conseguenve of having an open mind
Email me at sitirohaida81@gmail.com
"BEST VIEW WITH GOOGLE CROME - COPYRIGHT 2017"