Wednesday, October 16, 2013

# wednesday # wordless

WW:Tak Seperti Yang Di Harapkan

Assalamualaikum




26 comments:

  1. erkkk. sayuuuuu je huhuhu.. apapon Selamat hari raya haji buat tuan blog :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum kak ida. sheila baru teringat nak rasa pizza.. tapi sedap tak kak?

    ReplyDelete
  3. hihihiih...ape2 nmpak macam best..:)

    ReplyDelete
  4. lor..baru teruja tgk iklan tu..huhu

    ReplyDelete
  5. dh rasa,,annoying kot rasa dia..hahah

    ReplyDelete
  6. indah khabar dari rupa. Iklan memang selalu cam tu kak hehe. Kenit dah beralih pada dominos...lebih berbaloi rasa dan nilainya.

    ReplyDelete
  7. hahaha ini namanya indah gambar dari rupa ;P

    ReplyDelete
  8. adui..aptb..terus xselera nak makan

    ReplyDelete
  9. ah'ah la. betul kata zaza, indah gambar dari rupa :)

    ReplyDelete
  10. tak sama macam kat gamabr .. Ros tak try lagi yang ni.

    ReplyDelete
  11. Terrrrrrrrlampau jauh bezanya...

    ReplyDelete
  12. haha.. biasa la tu kak.. iklan je lebih..

    ReplyDelete
  13. Biasa la... sakit hati kekadang tuh.. kiki

    ReplyDelete
  14. Sepatutnya gambar yg awak ambil tu kasi tambah sikit contrast diaa, baru nampak mcm gambar iklan hahaha..

    Tapi rasa dia tetap MENGANCAM kan?? kan? kan ?

    ReplyDelete
  15. iklan selalu macam tu kak.. indah khabar dari rupa..

    ReplyDelete
  16. lain sungguh dari iklan tu.. harap rasanya ttp lah sedap.. :)

    ReplyDelete
  17. gambar sekadar hiasan.. biasela tu...

    ReplyDelete
  18. jauh bebenar tu dari dlm gambar..iskkk

    ReplyDelete



Follow Us @aida_yusof81