10
Assalamualaikum

Hari ni menghadiri majlis konvokesyen anak saudara aku.dari takde aktiviti di buat hari nie, aku ikut join abang aku untuk melihat majlis konvokesyen anaknya Nur Humaira yang berumur 5 tahun.

Hari nie aku menjadi mak andam tak rasmi untuk anaknya..hehehe..hari nie dia ada buat persembahan tarian di majlis nie..bollywood katanya.
Dari pagi tadi dah tak sabar tunggu untuk disolek oleh makngah dia.



Nama saya Nur Humaira




posted from Bloggeroid

Post a Comment

  1. amboi..budak tadika pon kena solek ke nk konvo..huhu..

    ReplyDelete
  2. ke main konvo tadika skrg kan.
    sy dulu tak da pon mcm ni.hihi

    ReplyDelete
  3. Wah. Jadi mak Andam untuk convo. Teringat zaman convo dulu2, pakai jubah convo dan tangkap gambar je. *innocent*

    ReplyDelete
  4. comelnye humaira
    ada bakat akak jd mak andam..hihi

    ReplyDelete
  5. comelnyer dia... budak2 skang ni mmg sgt bertuah...

    ReplyDelete
  6. banyak aktiviti masa konvo yea...

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top