Wednesday, November 27, 2013

# wednesday # wordless

WW :Damainya Kampung ada Sawah Padi

Assalamualaikum

sawah padi
Saja nak letak gambar petang-petang nie.yang penting nie bukan patung yang dekat sawah padi tu ye


26 comments:

  1. Kg sy mmg dikelilingi swah padi. Mmg seronok... Lpas hbis musim menuai..blh main wau dan lyg2...

    ReplyDelete
  2. Memang mendamaikan..seronok sangat kalau berada di kawasan macam ni..

    ReplyDelete
  3. bestnya..kita tak pernah lgi pergi sawah padi :)

    ReplyDelete
  4. Bestnya teringin nak pergi sawah padi

    ReplyDelete
  5. nampak tenang je tengok sawah tu h kehijauan..

    ReplyDelete
  6. best dan mendamaikan..untunglah ada kg macam ni

    ReplyDelete
  7. suka pemandangan sawah padi.. tenang jea kan

    ReplyDelete
  8. Cantik bila sawah padi menghijau :)

    ReplyDelete
  9. rindu pada kehijauan and ketenangan sawah padi :)

    ReplyDelete
  10. Kali terakhir Vee jejak kaki kat sawah padi ialah 12 tahun yang lepas. Waaa. T_T

    ReplyDelete
  11. Wahh.. lama x ke sawah padi.. best.. :)

    ReplyDelete
  12. tak pernah ke sawah padi...
    ada potensi tu nk sama..kih3

    ReplyDelete
  13. hari tu balik kampung pun padi menguning.....

    ReplyDelete
  14. seronok bergambar di sawah padi yang hijau tu kan.gaya camni wajib buat :)

    ReplyDelete
  15. mendamaikan.. dah lama tak balik kampung..

    ReplyDelete
  16. aefa tak pernah jejak kaki kat sawak kak :(

    ReplyDelete
  17. tenanggnya tgk sawah padi yg menghijauuu tu..

    ReplyDelete
  18. cantik dan hijau.. tambah pulak ade model sawah padi.. hehe

    ReplyDelete
  19. yupp, memang damai..rumah kita pun dikelilingi sawah padi.:) hehe

    ReplyDelete



Follow Us @aida_yusof81