14
Assalamualaikum
google
Selepas 13 hari  Yasmin Hani melahirkan anaknya,kini dia mendedahkan nama dan wajah bayinya yang comel itu.
Sebelum ini yasmin hanya memanggil anaknya dengan nama "N" sahaja tanpa mendedahkan wajah bayinya itu.Wow..!!! suprise kan..

Dipetik dari status yang ditulis oleh Yasmin, dia berasa bersyukur dan gembira kerana dapat umumkan nama bayi itu kepada peminat yang mana memberikan nama Noah Ismail Wong untuk bayinya.
Anak yasmin Hani
comel kan...





Post a Comment

  1. memang comel anak kacukan kan :)

    ReplyDelete
  2. siap nak berahsia lagi nama anak.
    hehe..
    ikut muka siapa agaknyer tu.

    ReplyDelete
  3. Tahniah kepada Yasmin Hani..anaknya comel la macam mak dia..

    ReplyDelete
  4. tapi nama anaknya macam pelikkan?

    ReplyDelete
  5. Tahniah buat psgn ni...cuma manany mcm kacukan plak..

    ReplyDelete
  6. Aduhh. Ni nama kontroversi. Lps ni confirm ramai bash sbb nama anak takda ciri Melayu + Islam. Mcm anak Cheryl Samad ngan Ning Baizura tu. Hee. Penting utk org ramai tau Noah tu English version of Nuh :)

    ReplyDelete
  7. wajah baby mixed mesti comel..semua baby pun adalah comel kan..unik nama tu :)

    ReplyDelete
  8. comel.. sebenarnya baru tau dia dah kawen.. outdated sungguh aefa ni hukk

    ReplyDelete
  9. lol yasmin hani ni dh kawin ke?? baru tahu..hehe tahniah buat yasmin..:)

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top