20

Assalamualaikum

Apakah perkara spontan yang korang lakukan apabila korang melihat wajah ini...

Tersentuh hati walau belum lagi membaca kisahnya...

Selalulah bersyukur atas nikmat yang diberikan...

Terlalu mudah airmata ini menitis melihat wajah anak ini..

Sumber dari facebook..

Post a Comment

  1. sedihnya..airmata dia macam kristal...

    ReplyDelete
  2. daripada rupa, jari yang nampak sedikit,
    macam seorang yang susah...sangat susah..
    kelaparan...tiada tempat tinggal...hmm
    betul ke?
    sebak tengok air mata yang mengalir :')
    apa pun yang diharungi...semoga adik ini tabah~

    ReplyDelete
  3. ya allah, sebaknye rase..
    semoga adik nie tabah menempuhi hari-hari yang akan datang. amin.

    ReplyDelete
  4. sedih! rasa nak tolong tapi hanya mampu berdoa untuk mereka.

    ReplyDelete
  5. melihat gambar ni, bergenang airmata. hurmmmm...

    ReplyDelete
  6. bila lihat dia, buatkan kita rasa syukur dgn apa yg ada...

    ReplyDelete
  7. kesedihan yg die alamai xsemua org dapat memahami melalui air matanya.

    ReplyDelete
  8. semoga adik ini diberi kekuatan dalam melalui kesusahan hidup.

    Allah tak uji kalau hambaNYA tak mampu tanggung ujian itu. Dia yang dipilih kerana dia cukup kuat untuk ujian itu

    ReplyDelete
  9. Dalam kegembiraan,kita lupa pada yg bersedih, hmmm tersentuh sungguh hati ni

    ReplyDelete
  10. speechless ..... hanya Allah dan dia saja yang tahu dan air mata menjadi saksi segalanya. Semoga Allah lindungi dia.

    ReplyDelete
  11. mesti dia mengenangkan nasib kan.. mmg sedih...

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top