17
Assalamualaikum

Alhamdulillah...nampaknya hari nie cuaca sangat baik...Keluar dari rumah tadi pun lambat..nampaklah sinaran cahaya pagi seperti biasa..

Syukur alhamdulillah...Harap biar lah berpanjangan untuk dua tiga hari nie..Biarlah keadaan banjir reda buat seketika..Kesian mereka yang berada dalam keadaan itu..

Sesungguhnya Allah swt tu mendengar segala rintihan umatnya...Teruslah berdoa untuk yang  terbaik.
Sudahpun hari khamis hari nie...Masa juga berlalu begitu pantas meninggalkan kita..Tidak lama lagi muncul lah tahun baru.Tahun 2014..Apa akan jadi agaknya di tahun baru...Doa yang baik baik untuk kita sekalian umat..Semoga bumi yang dipijak ini sentiasa menjadi hak kita..

Tercapaikah sudah apa yang korang impikan untuk tahun nie..atau masih lagi belum tertunai hasrat?..Insyallah...mungkin ada hikmah apa yang kita impikan tahun nie tidak berhasil..Mungkin tahun depan insyallah,Allah perkenankan apa yang kita hajati kan...Begitulah jugak aku yang senantiasa menyimpan angan angan dan cita cita yang satu tu..Insyallah...

harap cuaca baik hari nie...tunggu next entry ea..selamat bekerja...

Post a Comment

  1. alhamdulillah.. moga2 berterusan.. ada beberapa hajat x kesampaian.. & ada beberapa yg sudah berkesampaian.. alhamdulillah.. mana yg blum terlaksana insyaAllah akan cuba tahun depan..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah cuaca baik arini..harap² begitulah,kurang sikit kerisauan mangsa banjir tu kan dan harap² air makin surut

    ReplyDelete
  3. selamat bekerja juga sis..syukur cuaca baik hari nie

    ReplyDelete
  4. dayat ponn harap ia akan berterusan..hehe

    ReplyDelete
  5. semoga kebahagian menyinari hidup awak....selamat bekerja

    ReplyDelete
  6. Dan hari ni pon baik juga nampaknya. .Stukur alhamdulillah...masih ada blm capai impian...

    ReplyDelete
  7. melaka pun so far cuaca ok, tak hujan lagi hari ni,
    betul kak, biar reda sedikit banjir di pantai timur, kesian mereka hmm..

    ReplyDelete
  8. sepanjang mggu hujan jer.. nk kje pun rs malas..

    ReplyDelete
  9. selamat bekerja kak.. syukur cuaca semakin baik..

    ReplyDelete
  10. kat sini pun cerah..matahari dah nampak sinarnye..alhamdulillah..

    ReplyDelete
  11. dekat sini mendung je..hjan pgi ptg, nasib renyai-2 je..betul tu sis spaya banjir smakin reda..:)

    ReplyDelete
  12. semoga sentiasa ceria seperti hari2 yang lain dear

    ReplyDelete
  13. betul tu..alhamdulillah hari ini cuaca baik seperti perut saya yang nampaknya semakin pulih dan tak sakit lagi..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah cuaca baik..kt pantai timur bnjir teruk juga ye

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah... semoga tercapai juga apa yg diimpikan...

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top