16
Assalamualaikum

Hari nie aku nak ambil kesempatan untuk up satu entry tentang produk yang aku dapat dari Hishop.
Ramai wanita yang kadang kadang mempunyai masalah dengan Miss V nie..
Kekadang mereka tercari cari produk yang terbaik khusus untuk Miss V mereka nie..Kadang kala juga kita mempunyai masalah dengan ketiak dan kaki yang berbau ...

Segala masalah di atas boleh di atasi dengan penggunaan HER HYGIENE CLEANSER nie.
Ianya sesuai untuk peringkat umur.Di formulakan dari tumbuh tumbuhan.Tanpa bahan kimia seperti SLS,SLES,Paraben dan bahan pengawet.Ia juga membunuh bakteria yang tidak baik.HER HYGIENE CLEANSER  boleh mengekalkan persekitaran dan pertumbuhan kuman yang baik dan mengihilangkan bau busuk serta meninggalkan haruman yang wangi dan menyegarkan selepas pembersihan pada Miss V dan juga Ketiak.

Apa yang aku suka tentang nie adalah ia melegakan kegatalan dan bersifat berangin/sejuk..memang puas hati memakainnya..Aku amat mengsyorkan pada wanita-wanita di sana untuk mencuba ini.
Untuk korang yang ingin mendapatkan produk nie.Boleh la klik  sini >HER HYGIENE CLEANSER

produk ini berharga RM 69.00 (200ml)
Promosi sekarang beli 2 percuma 1..



Bahan Semulajadi 
Deionised water,Lauryl Glucoside, Peg-150 Disterate,Sodium Myreth Sulfate,Cocoamidopropyl Betaine,Lactic Acid,Ppg-1 Trideceth-13,Diazolidiny Urea,Eucalyptus Oil, Aloe Vera Extract,Menthol CI 16035.

Sesuai untuk

  • Ketiak
  • Kaki
  • Belakang bahu
  • Miss V(lelaki/Perempuan)
Dan ia tidak sesuai untuk digunakan pada muka..

Cara menggunakannya
  • Basahkan Badan
  • Picitkan pencuci di tangan
  • Sapu di sekeliling Miss V
  • Bilas dengan Air
Mencuci semasa mandian










‘Like’ us on Facebook: https://www.facebook.com/hishopmy

Follow us on Twitter: http://www.twitter.com/hishop.my

Subscribe to HiShop for exclusive updates: http://www.hishop.my/subscribe


Post a Comment

  1. ohh....baru tahu..biasa guna brand lain....

    ReplyDelete
  2. menarik je..sbb pelbagai guna..nt nk tgk kt HiShop..:)

    ReplyDelete
  3. tak pernah lagi guna nie..guna produk lain

    ReplyDelete
  4. wah.. menarik tu kak.. aiza selalu guna produk JSD..

    ReplyDelete
  5. Jadi duta hishop ke? Macam mana ye?

    ReplyDelete
  6. Terima kasih atas perkongsian..

    ReplyDelete
  7. perkongsian yang menarik, nice sharing kak...

    Boleh jenguk mama di sini.. Mamaniza.com

    ReplyDelete
  8. feminine wash kan kak..mcm mahai..kikiki
    tp haslnya terbaik
    menabung sini-transitions

    ReplyDelete
  9. kenit pernah guna satu brand suatu masa dulu, tapi tak ingat dah apa namanya hehe. Nice sharing dear (^_^)

    ReplyDelete
  10. Klu yg wangi2 ni..sya suka je ni..hehe

    ReplyDelete
  11. Macam bagus je. New Entri : http://komikfeeqry.blogspot.com/2013/12/asrama-mu-tunggu-aku-datang.html#comment-form

    ReplyDelete
  12. tak pernah tahu tentang produk ni....ni baru tahu :)

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top