Wednesday, December 18, 2013

Wordless Wednesday :Lawak Di Office

38 comments:

  1. tapi sis... kalau umur 60 tu mmg tua pun. sob sob..nenek atok p keje kan.

    ReplyDelete
  2. Ini lawak..hehehe..terfikir jugak kan :)

    ReplyDelete
  3. hahahahaa ginilah agaknya ghuper kami orang gomen 30 tahun layi hahahahaha :D

    ReplyDelete
  4. miahahahahha
    sepatutnya usia sebegitu dah duduk berehat kat rumah~

    ReplyDelete
  5. hahhaha memang lah tak ada penyeri. tgk environment opis tu semua sebaya2 atok tu ;P

    ReplyDelete
  6. kalaulah yang atas-atas tu buka mata ngan kartun ni....

    ReplyDelete
  7. hehehe...akak nanti dah jadi nenek jg baru pencen..

    ReplyDelete
  8. tinggal atuk dan nenek je la yang masih gigih bekerja.. :D

    ReplyDelete
  9. hahaha...lawak kak ida eh....
    rindu nak komen nie..makseh kan ida jawab pertanyaan cik akak tu..hihi...t cik akak belanja kaknida makan kfc je..hahaha

    ReplyDelete
  10. Heheheheh~ Sian anak-anak muda, tak dpt keje gomenlah klu mcm tu.

    ReplyDelete
  11. hahaha..makin tua makin gigih berkerja
    membanting tulang

    ReplyDelete
  12. ha..ha..so cute...ada maksud tersendiri tu!!!

    ReplyDelete
  13. Assalammualaikum...kisahsidairy,

    mendalam maksud nie.. kesian dah tua2 keje lagi yer..

    mselim3

    ReplyDelete
  14. Kesian org muda x dpt kerjakan..

    ReplyDelete
  15. Kelakar...xtau lah jika ia akan menjadi realiti, hehe

    ReplyDelete
  16. heheheh realiti ni..atuk tuh bosan nk main ngn cucu diee kt umaa haha

    ReplyDelete
  17. dah cam department org2 pencen dah...ahhaha

    ReplyDelete
  18. Hahaha.. setuju sangat.. nasib baik farah tak sign pencen umur 60thn.. kalau dak camgini la jugak keadaannya.. =D

    ReplyDelete
  19. adoiyai pakcik..sudah tua pun mau penyeri ker??hahahha..klik nuffy sini...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete