20

Assalamualaikum

Mablesss..hihi... dari minggu lepas macam teringin nak makan laksa penang..Aku bernasib baik sebab kalau nak makan apa apa kakak ipar sedia buatkan..
Sediakanlah sahaja bahannya..confirm dia buatkan.Disebabkan hari ni hari miggu bagi kami kami yang tertentu ni, maka planning lah aku dengan kakak ipar buat Laksa Penang.

En.husband hari ni kerja..so xde apa nak buat...lepak rumah abang aku..kalau nak tau rumah kami satu taman je.Jalan kaki je nak gi rumah dia..
Taklah bosan..

Apa menu korang hari ni.

Post a Comment

  1. wah saya makan kat kantin pejabat kerajaan je hari ni hehe

    ReplyDelete
  2. mama tak makan laksa kak, errmm.... tengok sedap, tapi... itulah masalahnya, tak makan.

    ReplyDelete
  3. Salam Dear... lama jaa tak BW.. mohon maaf, sibuk ya amat wehh... mohon keampunan ok... hiks!

    BTW, jaa ni hantuuu laksa penang tau... terliurr pulak tgk... hahaa... untung la ada kakak ipar yg sudi buatkan... tu untungnya bila dok satu taman kan...

    ReplyDelete
  4. Fuh mmg terbaik la.. meleleh air liur dh nie.. adehhh...=D

    ReplyDelete
  5. dapnya...tliuq tengok...

    sobbbbssss....kami xleh mkn laksa lg...huk3

    ReplyDelete
  6. sedapnya..:) tetiba lapar huhu

    ReplyDelete
  7. Feberet laksa nih! Telan air lioq sey! :)

    ReplyDelete
  8. Wah bestnya..kita memang suka makan laksa penang...

    ReplyDelete
  9. Sedapnya laksa penang.Fiza pulak balik kampung abah buatkan mee bandung johor yang special :)

    ReplyDelete
  10. lama tak buat laksa sendiri...

    ReplyDelete
  11. wah sedap tu, teringin nk makan laksa plak..emm

    ReplyDelete
  12. tiada laksa selain laksa penang yang boleh menambat hati ini hehe. Slurrppp!

    ReplyDelete
  13. laksa buat sendiri mmg tak sm dengan yg org jual kan.. mmg npk sedap sgt..

    ReplyDelete
  14. Wahh best.. lama tak pekena ni.. :D

    ReplyDelete
  15. wah.. sedapnya makan laksa penang.. :D

    ReplyDelete
  16. laksa!! kegemaran yana .. nk buat leceh ckit kot. tapi klu dpt mkn laju jerk habis

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top