Wednesday, January 01, 2014

WW: Sakura in Japan

Assalamualaikum


Tetiba mata ni teringin nak tengok bunga bunga sakura di Japan...
So..Layan..
blos

cher

sumber : google

17 comments:

  1. cantik!!!kite suka pix 1st tu..pink2x gitu hehe salam 2014 dear

    ReplyDelete
  2. Cantiknya..sya sgt suka bunga sakura ni..tp ntah bila la dpt pegi..nk naik kapal terbang pun takut..hehe

    ReplyDelete
  3. Cantiknya ciptaan tuhan yang ini kan..

    Tak sabaq nak tengok gan mata kepala sendiri. Hopefully tahun ni tercapailah nak tengok pemandangan cam ni..

    ReplyDelete
  4. Cantik tuu. Kalau blh kan, Vee nak ada buunga ni kat rumah Vee next time. Kalau laa boleh. Cantik sgt <3

    ReplyDelete
  5. Kehebatan Allah dalam ketelitian setiap ciptaaNya ^_^

    ReplyDelete
  6. cantik sgt!! memang suka tgk view bunga sakura kembang..dlm anime byk la..>.<

    ReplyDelete
  7. cantik kan.. Rasa nak bergambar puas2 kalau duk kt situ..

    ReplyDelete
  8. wow...cantik sangat...bila ler boleh sampai ke sana yea....

    ReplyDelete
  9. Seronoknya kalau dapat tengok real depan mata kan :)

    ReplyDelete