17

Assalamualaikum

Blog tak berupdate.Ni semua gara gara  Demam yangmelanda en.husband dari petang semalam.Bila demam tak juga kebah, jalan penyelesaian adalah pergi ke klinik.Bila dah dapat ubat dari doktor dan rehat satu hari, barulah nampak ada perubahan sikit.

Niat hati nak pergi kerja hari ni, tapi bila fikirkan en.husband yang demam tu, tak sampai hati pulak nak tinggalkan dia sendirian kat rumah.


Harap demam en.husband akan sihat seperti biasa..



Post a Comment

  1. Ehh sama.. mr.k pun demam jgk..tak pergi kerja hari ni.

    ReplyDelete
  2. moga cepat sembuh. memang musim demam sekarang ni.. huhu :(

    ReplyDelete
  3. semoga suami akak sembuh.. cuasa skrg mmg panas sgt2..

    ReplyDelete
  4. semoga suami kak ida cepat sembuh dari demam..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum dan salam singgah sini KSD...semoga En.Suami KSD cepat sembuh yer...biasalah KSD lau En.Suami kita sakit,kita pun macam rasa sakit jgk..

    ReplyDelete
  6. Semoga hubby Aida cepat sembuh... aamiin..

    ReplyDelete
  7. Sama la farah pn kalau husband tak sihat mmg berat hati nk tinggalkan dia sensorang p kerja.. selalunya mmg farah akan ambik cuti jugak la.. btw semoga husband cepat sembuh k.. =D

    ReplyDelete
  8. semoga husband kak aida cepat sembuh ye. Skrg ni memang musim orang demam, budak kecik pun tak terlepas.

    ReplyDelete
  9. Musim demam skunk..Semoga husband cepat sembuh..

    ReplyDelete
  10. semoga sembuh semula ya.. aminnn

    ReplyDelete
  11. semoga sembuh semula ya.. aminnn

    ReplyDelete
  12. ingat akak yang demam..moga cik abe cepat sembuh..akak pon jaga diri tau..

    ReplyDelete
  13. hope segera sembuh dan rajin makan ubat.....

    ReplyDelete
  14. Jga suami bek2 tauuu.. jan pla trikut sakit. Nnti dua2 sakit sepa nk jgaa.. ^^ moga suami cpt smbuh..

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top