25
Assalamualaikum

Disebabkan cuaca sekarang nie,memang selalu tidak sihat..Migrain pun tak baik-baik..Selalunya bila dah makan ubat,tido then baiklah migrain nie.

Semalam bila keluar rumah untuk ambil MC pun cuaca sangat terik.Memang menjadi alahan bagi aku bila cuaca macam nie.Senang kena serang sakit kepala.Kurangnya minum air putih/air masak menambahkan lagi ketidakupayaan aku..nak habiskan satu botol air pun payah dah..

Bila ke klinik semalam,tengok ramai kanak-kanak yang demam..Kesian kat mereka...yelah..budak kecil mana tau apa apa..Taunya merengek jelah...Pada ibu bapa di luar sana,kurangkan aktiviti luar bersama anak-anak ye..Takut lah diorang kena demam atau sebagainya..

Hari nie pun rasa nak MC lagi..Tapi disebabkan cuti yang diambil terlalu banyak,so...batalkan saja niat tu..
Bila malam pulak angin sangat sangat lah sejuk..nak keluar rumah pun takut...Lagi pulak tak bagus berembun malam malam kan..better duduk rumah je..En.husband pun dah mengadu tak sihat badan..



sumber :fb

Mungkin sekarang nie sedang kemarau melanda...Tengok rumput dan pokok2 pun dah kekuningan dan kekeringan...nak harapkan hujan memang takde dah nie..Dapat sekali dalam sebulan hujan pun dah syukur sangat..

Take care semua ye...


Post a Comment

  1. cuaca tak menentu sekarang ni... kena banyakkan minum air masak ...

    ReplyDelete
  2. rasa cuaca panas sangat sebab lama tak hujan kot

    ReplyDelete
  3. semoga cpt sembuh kak...la ni panas x hengat,,,

    ReplyDelete
  4. ari tu cuaca sejuk..skrg dah jadi panas mungkin sbb tu ramai yg demam2 kot KSD..

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum eda...betul la cuaca dah panas skg ni...pokok2 pun dah kering...:)

    ReplyDelete
  6. nowdays panas lain macam, kite pun dah nak mula demam ni...

    ReplyDelete
  7. Cuaca sekarang makin teruk... Tekak kiera pun dah lain macam.. Take care ya sis... Insha ALLAH , semoga cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  8. sekarang ni musim demam la..jaga diri tau...

    ReplyDelete
  9. kat tempat saya rasanya dah lama hujan tak turun..asyik panas jer..kekadang petang2 pun panas..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. Cuaca yg menentu. Kt perlis masih sejuk. Tp kt kl membahang je rasa. Huhu

    ReplyDelete
  11. Ya...cuaca panas kering disiang hari tapi sejuk pula waktu malam. Kena perkuatkan antibodi...

    ReplyDelete
  12. betul cuaca panas sekarang kak, Farah pun kena migraine yang teruk 2 hari lepas... sampai muntah semua bagai... memang apa pun tak boleh... kira2nya kita berdua ni samalah ada migraine...

    ReplyDelete
  13. kita pun deman kejab hari tu..alahamdulillah dah ok sekarang..cuaca memang tak menentukan..hari tu sejuk sekarang ni panas sangat..

    ReplyDelete
  14. tempat bunda ni dan seminggu lebih panas...tak hujan..

    ReplyDelete
  15. cuaca memang kering sekarang kak..kena banyakkan minum air

    ReplyDelete
  16. Mmg panas... lebih baiklah sejuk mcm sblm ni dari menahan kepanasan...

    ReplyDelete
  17. sehingga semalam cuaca memang panas di KL, tapi alhamdulillah malam jumaat tadi hujan turun juga membasahi bumi buat sekian lama.

    Kak Aida rehatkan badan dan jaga diri k. Skrg memang musim sakit ni.

    ReplyDelete
  18. cuaca agak panas sekerang ni..semoga ct & suami sihat2 ye...

    ReplyDelete
  19. Cuaca memang dah semakin panas sekarang ni. Tidur malam pun kepanasan. Sejuk berair-cond pun tak tahan juga. Susah hati kalau anak-anak jatuh sakit.

    ReplyDelete
  20. Mmg musim dgn cuca yg x tntu ni.. Kna byk mnum air dan kurgkn xtvtluar..

    ReplyDelete
  21. take care...sekarang dah nak masuk musim kering.......banyakkan minum air.....

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top