Post a Comment

  1. Keledek oren tu kak ida .hihi .
    Buat pengat sedap nie

    ReplyDelete
  2. x salah fizi org panggil ubi keling..

    ReplyDelete
  3. ni ubi kentang yang kecik2 tu.. ranam kat tanah gambut.. sure cepat membiak benihnye.. tapi alise x suka makan.. mcm kelat2 pahit rasa nye..

    ReplyDelete
  4. hmm.. mcm ubi.. tp nape gelap je warna nya

    ReplyDelete
  5. Ubi yang baru digali dari tanah? Tapi tak pasti ubi ape.

    ReplyDelete
  6. ubi keling...
    rasa pahit skit ubi ni..

    ReplyDelete
  7. keledek ye sis?kat cameron kot ada jual yang kecik2 ni,xtau panggil apa:)

    ReplyDelete
  8. Ubi ! Sedap nye . Yummy. Lama tak makan !

    ReplyDelete
  9. orang utara panggil ubi kemili,kalau tempat lain ubi keling rasanya..makan dengan kelapa parut kan,pergghh sedap :D

    ReplyDelete
  10. Ubi keling... Sedap nih buat kari...

    ReplyDelete
  11. ubi comel ke keledek comel... sedapnya yg spesis comel ni lama dah tak makan :)

    ReplyDelete
  12. ohh..ubi ke.. tak pernah makan lagi yg ni.. :)

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum...

    macam jenis ubi aje.. tp x pernah tgk .. kecik3 aje ubi nie,

    mselim3

    ReplyDelete
  14. Ubi keling. Suke makan ubi nih. ^^,

    ReplyDelete
  15. Ubi kelidi..he..he..betul ke spelling tu..

    ReplyDelete
  16. err... dneo pun tak pasti kak...

    ReplyDelete
  17. ubi keling ye?keledek keling? eh ada ke?

    ReplyDelete
  18. owh...senang jer..ini orang panggil ubi keling..hehhe

    p/s: pada hal dah terbaca newest entry..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  19. rasanya ada satu lag nama org paggil ubi ni kan !

    ReplyDelete
  20. macam ubi,, tapi tak pernah tengok

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top